People say that life is the thing, but I prefer reading

Idag har jag spelat minigolf. Tyvärr hann vi inte spela klart eftersom de målade banorna, men det betydde också att vi fick pengarna tillbaka. För dem köpte vi istället bland annat dessa böcker. Sju stycken för 30 spänn, ett fynd jag är mycket nöjd med.

Fem av böckerna har Anne Rice skrivit, hon skriver så fruktansvärt bra att jag kände mig tvungen att köpa alla jag hittade. Köpte också min favoritbok med Stephen King, Drakens Ögon. Hoppas att den är lika bra som jag kommer ihåg, det var väldigt länge sedan jag läste den. First Blood hittade vi också, Rambo är ju en väldigt bra film så boken borde vara ännu bättre.

Kommentarer
Postat av: Bella

Wow, blir jättesugen att börja läsa, men så tittar jag på min hög med kurslitteratur och suckar tungt. Bra att någon har tid med roliga böcker =)

2010-09-01 @ 21:49:23
URL: http://bellastyckotank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0