The rain comes down but I don't care

Tre band som finns på min topp 5 över band jag måste se spelar på Sweden Rock. Ett av dem såg jag idag, Nazareth. De var jättebra! Visst var sångaren gammal, men han sjöng alldeles underbart och de hade ganska bra fart trots åldern. Han spelade till och med säckpipa.

Något som var väldigt fint under konsterten var när en tjej ville fota dem och hon fick hjälp av en man hon inte kände, han lyfte upp henne tills hon var klar. Festivalstämningen är sådär mysig och hjälpsam, i alla fall vad jag har sett hittills.

Något som jag är besviken över idag är dock den nya digitalkameran vi köpte för att använda just på festivalen. Den är jättedålig, ska kunna filma i HD men det spelar ju ingen roll när ljudet inte funkar. Min Nazarethvideo bara brusar. Men jag ska inte låta det förstöra min dag! Snart ska jag tillbaka och kolla på Arosmith.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0