Fredagen den 13

Brukar inte bry mig om skrock speciellt ofta, och alla andra fredagar som infallit på den 13 har varit bra vad jag minns. Men hittills har denna inte varit så rolig. Var sjukt trött hela morgonen och somnade i soffan (vaknade dock inte för sent för att hinna iväg), Kalle åt bajs på rundan och skällde på ett stackars barn, spårvagnen fick köra en omväg för att komma till min hållplats, killen kom en halvtimme för sent när han skulle hämta mig eftersom hjulen hade lossnat på hans truck så jag fick stå ute och vänta i regnet, och de hade inga malteser i affären. Men nu är jag hemma och har godis, så jag är glad ändå ^^


Kommentarer
Postat av: Sophie

läskigt, men cool bild :P

2009-11-13 @ 21:57:56
URL: http://kallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0