Yes!

Var inne och kollade på studera.nu, och då såg jag att resultaten kommit för båda tentorna jag gjort. Konstigt, tyckte jag, eftersom jag gjorde den sista i måndags och det brukar ju ta några veckor innan de kommer. Men det var ju en omtenta, jag var sjuk förra gången, så det var inte så många som gjorde den. Fick VG på båda :D Är så sjukt glad, vill bara hoppa runt och dansa. Den sista var det bara fyra andra som fått VG på. Jag är inte så dålig ändå! Detta behövde jag verkligen idag.

Var ute med killen och hunden innan. Han skulle bort till en kompis så vi gick på varsitt håll, men då fick Kalle tokfnatt :P Han kollade bak på killen, och sen tog han ett språng framåt. Om och om igen. Tror att han ville komma hem fort för att han trodde att killen skulle vara där. Sött :) När vi väl kom till lägenheten så hittade han en katt i en buske och flög in. Kalle fick inga krigsskador, hoppas att inte katten fick det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0