Trött

Ibland känner man verkligen inte för att plugga. Tänk om det inte räcker med att göra sitt bästa, man kanske ändå inte klarar kursen? Har varit ledig fyra dagar nu, det längsta denna terminen. Känns som jag behöver några dagar till. Men jag har tenta imorn, så jag har inte tid att ta det lugnt. Går inte att plugga på den så mycket, men jag måste lära mig alla delar som ska vara med i ett proposal. Den måste vara helt perfekt för att man ska få VG; alla delar måste vara med, och jag tror inte att det får finnas ett enda stavfel eller grammatiskt fel. Det är inte lätt att få exakt allt rätt =/ Men killen är i Stockholm idag för att kolla på Metallica, så jag har inget annat att göra ändå. Eller jo, jag har ju börjat spela WoW igen :P But I shall be strong, and study ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0