Sommarjobb

Min plan funkade ^^, När Kalle har något i munnen så tycker folk att han är söt, inte läskig. Idag var det en som frågade honom om han var en katt, eftersom han hade en råtta i munnen. Vet aldrig vad man ska svara på sånt, de pratar ju med hunden och inte mig. Men det är kanske meningen att man ska svara ändå? Fast vet inte om jag vill.. Vill de prata med hunden så får han svara själva.
Fick veta säkert att jag har fått sommarjobb nu :D Sex veckor i Blekinge, blir mysigt. Det enda tråkiga är att killen inte kan vara där hela tiden, han jobbar ju. Nu är frågan om man ska plugga också. Jag måste ju kunna betala räkningarna, och jag vill använda pengarna jag tjänar på jobbet till annat. Har kommit in på de kurserna jag ville, så det lutar åt att plugga.
Räckte förresten med 314 kr till mat och dryck denna veckan! Good good. Inte bara fattigmat heller, kotletter och klyftpotatis blir det en dag :)


Kommentarer
Postat av: Sophie

Hahaha, ja det är sant de pratar ju till hunden. Jag brukar aldrig svara :P

2009-05-16 @ 10:56:50
URL: http://kallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0