Inte utan min banan

Jag tror jag håller på att bli sjuk :( Frös och var varm när jag kom hem, och jag känner mig lite smått förvirrad. Gick fel väg till affären, en omväg så klart, och jag glömde att ha banan i min smoothie. Har ju alltid banan i! Stod och tänkte att det var något jag hade glömt, men kunde inte komma på vad. Den blev ganska god i alla fall :) Ville vitaminbomba mig själv lite med jordgubbar och blåbär, ska dricka en massa juice och mjölk också. Vet inte om det funkar, men jag har inte tid att bli sjuk så det måste det! Köpte lite lakrits också, godis är bra för själen ;D
Vi hade sista lektionen i kursen idag. Lite tråkigt, men samtidigt skönt eftersom det finns så mycket kvar att göra. Nu ska jag sätta mig med uppsatsen, och jobba med den tills klockan elva ikväll.


En felaktig smoothie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0