Filmhelg

Hemma i Göteborg igen. Det blev inte så mycket pluggat denna helgen. Ingenting faktiskt. Men jag behövde lite ledigt från det, kommer behöva plugga hela nästa vecka. Uppsatsen ska vara klar på fredag, och sen har jag tenta nästa tisdag. Istället för att plugga kollade vi på en massa filmer; Rocky 3, 4 och 5, Marley and Me, och JCVD. Rocky filmerna är bra allihop, det är nog inte många filmserier som man kan säga det om. Marley and Me gillade jag inte alls. Trodde att det var en film om en hund, men den handlade ju mest om hur mycket livet suger efter att man skaffat barn. Blev inte ens ledsen i slutet, men det kan bero på att jag satt och störde mig på den dåliga, blonda barnskådespelaren. JCVD var bra, men konstig. Trodde att det skulle vara en actionkomedi, men det var något sorts drama/action/lite komedi. Blev dock besviken på att inte Steven Seagal var med, trodde att han skulle vara där, utan sin hästsvans ^^,

Kalle sover i bilen på vägen hem


Råttan fick bli tvättad efter att Kalle badade med den :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0