Brave Sir Robin

Har ändrat lite på bloggdesignen idag. Är ganska nöjd, tror inte jag kan göra det mycket bättre just nu. Jag är inte så bra på koder och sånt, och har inte tillräckligt med tålamod för att lära mig. Vill ju att allt ska funka nu, och inte efter en halvtimmes pillande. Tricket är kanske att bara göra lite i taget.
Värmde ett glas mjölk med honung i till killen nu, som känner sig lite småsjuk. Vi har blivit sjuka ganska ofta sen vi började gymma. Trodde det var meningen att man skulle bli friskare :P Har för mig att immunförsvaret minskar under själva träningen, och att man därför blir mer mottaglig för sjukdomar. Kollade upp det, och hittade lite info om det här.

En trevlig liten låt från The Holy Grail.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0