A Must Have

Surfade runt och letade efter presenter som man kan köpa till folk på studenten, och då hittade jag de här underbara sakerna! Vill ha allihop.


Någon har kommit på hur man gör egen glass i en boll! Finns det bättre sätt?


En miniminigrill. Jag gillar inte ens korv, men jag blir sugen nu.
Tänk att sitta därute, och styla med en löjligt liten grill! Underbart :D



Hajljus! Måste vara den onödigaste saken någonsin :D


Fast de här ganske är ännu värre. Jag får en
oemotståndlig lust att baka muffins och
sätta flaggor i dem!

Klicka på bilderna för att komma till dessa underbara skapelser.

Kommentarer
Postat av: sophie

Vill också ha en glassboll!!

2009-05-21 @ 21:02:59
URL: http:// kallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0