1400

1400 kronor gick kalaset på. Fast då är mat inräknat i det. The big spender vill ju självklart ha den bästa, och dyraste, maten också ^^, Han hade en infektion, stackarn, så vi fick recept på penicillin och smärtstillande. Var framme för tidigt hos veterinären, så vi gick runt lite i Majorna, och jag passade på att ta lite bilder. När vår tid var inne så var de inte klara, så vi fick vänta nästan 30 min innan vi fick komma in. Kunde inte sitta i väntrummet eftersom det fanns andra hundar där, så vi fick vänta utanför. Men där var det inte hundfritt heller, så jag fick ta mig över till andra sidan gatan så fort det kom en hund. Blev en hel del springade fram och tillbaka. Stod några och tittade på mig, de skrattade säkert. Men det bjuder jag på ^^




Så här ledsen ser man ut när man har fått sprutor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0