En torsdag i Nordstan

Var och shoppade idag i Nordstan. Tänkte att det var bättre att åka dit idag än imorgon, eftersom det är många som är lediga då. Det var tydligen många lediga idag också, vet inte hur länge jag stod i kö till omklädningsrummen på H&M, men det kändes som en evighet. Man kan nog aldrig hitta en dag då det är lite folk i Nordstan. Tycker mer om Allum och Backaplan egentligen, men vill inte åka dit utan bil.
Är ganska stolt över min shoppingstrategi idag, jag hade en plan och jag höll den! Det brukar jag aldrig lyckas med. Köpte bara saker jag verkligen behövde. Tyvärr finns det en massa kläder som jag verkligen behöver, så det hade varit trevligare med en större budget. Glömde att köpa en gris till Kalle, men det blev ett par byxor till killen istället.


Såna här kläder köpte jag inte, men om du är sugen så klicka på bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0