Ajpådd

Har laddat min iPod med musik nu, hade bara tre skivor på den innan eftersom det är allt jag har på min dator. Bestämde mig därför för att våldgästa killens 40 gigs musikmapp. Tyvärr får det bara plats 7.42 gig i min 8gigs iPod, av någon anledning. Borde man inte kunna anmäla dem för falsk marknadsföring? Står det 8 gig så ska jag ha det också. Sur och arg blir jag. Förlorade så klart mina tre skivor också, eftersom iPoden bara kan vara synkron- iserad med ett bibliotek i taget. Tack för den, iPodmänniskor. Vet att det inte är svårt att lägga in tre skivor på datorn, men det är själva grejen som är onödig. Tänk om jag har fem datorer, ska jag behöva samla all musik på en då, eller ha all musik på alla datorer. De kanske är utspridda över hela Sverige, det vet ju inte iPodmänniskorna. Tycker att de verkar vara ganska otrevliga faktiskt.
Har fortfarande utslag på fingret också. Eftersom jag fick det av ett plåster så kan jag ju inte använda ett sånt på, så jag fick göra en hemmagjord specialgrej. Bomullstuss med hydrokortisonsalva på, sammansatt med ett plåster som inte får röra huden. Står att man bara ska använda salvan två gånger om dan. Pff. Stenhård som jag är så tar jag nytt minst fem gånger dagligen. Lite steroider har väl ingen dött av ;D

Coolaste fingret i stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0