Smarta människor

Gillar hårdrock. Läste det i den här artikeln. Hittade tyvärr inte själva studien, hade varit intressant att läsa den. Men trevligt är det i alla fall. Det kan man inte tro när man ser en hårdrockare i full mundering :D
Önskar att jag hade kunnat gå på Sweden Rock, men det är för dyrt. Hade det varit många bra band där hade det varit värt det, men jag ville bara se Twisted Sister och Hot Leg. Fick en rapport från brorsan igår, In Flames var tydligen bra nog för att duga som  "förband för gudar". Twisted Sister hade varit okej. Han var nog full dock, och vad vet man då?^^ Nej, jag får försöka hitta en chans att bilda mig en egen uppfattning om dem.


Hårdrocksklädselns fader

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0