Ny vecka, nya erfarenheter

Första dagen på sommarjobbet avklarad. Det gick bra, var till och med roligt. Hon som är ordinarie och ska lära upp mig är snäll och trevlig, och fyra timmar gick riktigt snabbt. Lyckades sätta på rösten till datorn, vilken lät precis som Stephen Hawking. Den gick dock inte att stänga av lika lätt som den sattes på, och min chef fick ringa efter hjälp. Mycket bra gjort av mig. Efter jobbet gick jag och brorsan runt i affärer lite, hem en snabbis och sen skulle jag klippa mig. Hade inte gjort det sen i oktober, så det var lite trevligt. Sen bar det av till gymmet. Helkroppspass skulle det bli, men mot slutet blev jag yr så det blev ingen träning av ben. Fast vi tränade ändå i nästan två timmar, jag är nöjd.


Rösten till jobbdatorn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0