Inte den bästa dagen

Denna dagen började inte så bra. Fast oturen började väl egentligen igår redan. Kalle hittade en boll och var glad och nöjd över det, men han hittade också en död hare som han ville lukta på, och då släppte han bollen. Han fick inte lukta på haren för mig, så jag sa till honom att ta bollen så att vi kunde gå vidare. Då lyckades han putta ner bollen på den döda haren, och då kunde jag ju inte låta honom ta den. Hans lycka blev kortvarig. Sen fick jag ont i tanden när vi åt (Mcdonalds klockan 1 på nattten), så jag kunde inte njuta av maten ett dugg. Killen skulle varit ledig idag, men halv elva ringde de och sa att han fick komma in ändå. Det regnade imorse när jag tog ut Kalle, så hela han blev täckt av frön. Och jag har ont i halsen. Och i fingret! Inte den bästa dagen någonsin.


Kalle känner sig ansvarig för spridandet av alla frön häromkring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0