Ett mellanstadium

Var hos doktorn imorse, för att kolla om det fanns någon anledning till att vi blir sjuka hela tiden sedan vi började gymma. Han sa att jag bara hade haft otur. Skönt, men hoppas att oturen är slut nu, för det är väldigt omotiverande att behöva hålla uppe med träningen hela tiden. Beställde också tid till TBE-vaccination. Lika bra att fixa det, fast lite läskigt. Tror inte jag har tagit någon spruta sen jag gick i mellanstadiet :P
Är inte mellanstadiet ett konsigt, och väldigt oinspirerande namn? Lågstadiet, okej, högstadiet, lite sämre, men funkar. Men mellanstadiet? Låter som ett lite sämre stadium tycker jag.


En magisk blomma, eller bara en dålig kamera? ^^


Undrar vad engelsmän tycker om ordet tall? It's a tall. :D

Kommentarer
Postat av: sophie

jag röstar för magisk!

2009-06-04 @ 21:49:31
URL: http://kallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0