Big City Life

Åt nyss en hemkörd pizza. Det är en väldigt skön sak med att bo i en storstad, för sånt kunde man inte få när man bodde hemma. Bara att gå in på onlinepizza.se och klicka i sin beställning. Behöver inte ens ringa. Provade en ny pizzeria, men det skulle jag inte ha gjort. Pizzan var kall. Varför ska man tvunget prova nåt nytt? Den andra pizzerian har alltid haft bra pizzor, men de brukar glömma såsen. Men jag skulle ju inte ha nån sås, så jag vet inte varför jag brydde mig. Fast det är väl trevligt att prova nåt nytt ibland också.
Vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll. Killen jobbar, bara jag och Kalle hemma. Kanske ska spela lite WoW, kommer inget bra på tv ändå.


Fredag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0