Shopping

Har varit i stan med brorsan nu :) Vi åkte vid elva och åkte hem igen vid fyra. Det var längesen jag träffade brorsan bara han och jag, det var mysigt :) Han fick ju massa pengar tillbaka på skatten, så han shoppade loss rejält. Minst sex tröjor, fyra par byxor, skor och strumpor. Och en jacka. Tänkt om man kunde handla så! Själv köpte jag ett par skor :P Fick tights, strumpor och ett armband av brorsan. Snäll man :)

När bror min åt sin hamburgare utomhus så kom det en massa duvor och fiskmåsar. Jätteläskigt tyckte jag :P Han matade dem, har aldrig sett en fiskmås på så nära håll så länge. Den pratade med oss. Undrar vad den sa? :P
Nu ska jag plugga, som student får man inget påsklov. Sen ska vi äta påskmat: skinkmacka, köttbullar, prinskorvar och ägg ^^,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0